ناپدری

ساخت وبلاگ

شرايط طلاق توافقي | اطلاعاتي درباره طلاق به درخواست زوج

در حال حاضر در کشور ما بيش از 21 ميليون خانواده وجود دارند و به طور رسمي در آمار ثبت شده اند که با وجود همه سختي ها و مشکلات زياد براي تداوم پيوند خانوادگي ميان اعضا و حفظ باورها و ارزش هاي تربيتي و ديني ميان فرزندان، اما تاکنون همچنان با يکديگر زندگي مي کنند. اما در اين بين خانواده هايي هستند که عدم توجه به نيازهاي مادي و معنوي و عدم توجه به احساسات عاطفي و مشکلات مربوط به کار و اشتغال در آنها وجود داشته و زمينه ساز مشکلاتي نيز شده است که تعداد آنها 300 هزار خانواده است که نهايتا بخشي از اينها به طلاق سرانجام دارند.

در همين باره طلاق ( طلاق توافقي )را بايد مغضوب ترين حلال الهي دانست چرا که به دليل شرايط کنوني جامعه، تبديل به حادثه اي با اثرات بسيار سوء براي برخي خانواده ها شده است. طبق قوانين کشور، طلاق به سه صورت امکان پذير است:

1-طلاق به درخواست زن

بالغ بر بيش از 60 درصد درخواست طلاق هايي که به آنها رسيدگي مي شود، از سوي زنان به وقوع پيوسته اند. زن با تثبيت سختي و مشقت هايي که در دوران زندگي خود متحمل شده و با استناد به يک شرط يا شروط ضمن عقد که در سند ازدواج توسط زوج به امضا رسيده، درخواست طلاق مي کند. دادگاه ها در ادامه اين درخواست پس از به قطعيت رسيدن ادعاهاي زن و احراز هر يک از اين شروط، گواهي عدم سازش را صادر و پس از نهايي شدن آن صيغه طلاق جاري خواهد شد.

2-طلاق توافقي

زن و شوهر از طريق بررسي شرايط موجود به اين اتفاق نظر مي رسند که ادامه اين زندگي برايشان امکان پذير نيست و هر دو براي طلاق، رضايت دارند. آنها با حضور در دادگاه خانواده درخواست صدور گواهي عدم امکان سازش را به جهت جاري شدن صيغه طلاق توافقي ، مي کنند و همه شروط مالي و غيرمالي ذکرشده نسبت به عقد را هم بر اساس توافق خود مشخص مي کنند. 30درصد پرونده هاي طلاق نيز از نوع توافق ميان زوجين است.

3-طلاق به درخواست مرد

حدود 10 درصد پرونده هاي طلاق نيز، به درخواست مرد طرح شده و رسيدگي مي شود. مرد با درنظرگرفتن مقررات شرعي و قانوني و تامين يا پرداخت حقوق مالي زن که در عقد مشخص شده اند، در صورت وجود شرايط لازم، همسر خود را طلاق مي دهد.

در پايان بررسي شرايط موجود توسط دادگاه، پس از صدور گواهي عدم امکان سازش و قطعي شدن راي دادگاه، پروسه طلاق به جريان مي افتد. پشيماني و انصراف يکي از زوجين براي اجراي فرايند طلاق و يا عدم حضور و همکاري او، يکي از مواردي است که ممکن است در اين مرحله سبب بروز اختلافاتي شود.

اگر يکي از زوجين موافق و ديگري مخالف طلاق باشد، دادگاه پس از طي کردن مراحل دادرسي، حکم طلاق را صادر خواهد کرد. لذا دادگاه با در نظر گرفتن مفاد قانوني، موظف به اجراي حکم است و در صورت عدم حضور محکوم عليه و مقاومت او در برابر اجراي حکم، پس از صدور ابلاغيه هاي قانوني، نماينده دادگاه به جاي شخص غايب در دفتر ثبت طلاق حاضر شده و هر يک از شروط حکم را کامل اجرا خواهد کرد و دفتر طلاق نيز آن را به امضا خواهد رساند. اما اگر حکم طلاق به درخواست توافقي زوجين صادر شده باشد، اين پرونده اشکال مختلفي خواهد داشت که در زير به آنها اشاره شده است:

اگر زمان صدور حکم گواهي طلاق توافقي ، زوجين حق تجديد نظر و فرجام خواهي را از آن سلب کرده باشند، با توجه به قانون مربوط به حکم و لزوم اجراي حکم قانوني به درخواست محکوم له و با در نظر گرفتن اينکه هر يک از زوجين خواهان و طرف ديگر شناخته مي شوند، اجراي حکم همانند حکم درخواست طلاق يکطرفه بوده و قابل اجرا نيز هست اما اگر در راي صادر شده شرايط طلاق توافقي اين حق همچنان وجود داشته باشد، هر يک از زوجين مي توانند مانند آراي غيرقطعي نسبت به آن اعتراض خود را اعلام کرده و يا از ادامه دادن اين پروسه صرف نظر کنند. انصراف هر يک از زوجين به منزله غيرقابل اجرا بودن آن و ختم آن است. چرا که توافق طلاق تا  زماني اعتبار داشته و قابل اجرا است که حکم قطعي شده باشد يا اينکه زوجين تا زمان اجرا توافق را مستمرا داشته باشند. لذا هر يک از زوجين مي تواند از ادامه فرايند اجراي حکم انصراف داده و از ادامه اين پروسه جلوگيري کند.

اما در خصوص فرض اول که زوجين حق تجديدنظر را از خود سلب کردند و طلاق توافقي با فروض قانوني قطعي شده باشد، نظر ديگري در دادگاه ها نيز وجود دارد که برگرفته از استقلال قضات و استقلال آنها در صدور حکم و تفسير قضايي آنها است.

افراد داراي اين نظر بر اين اعتقاد هستند که با فرض قطعي بودن اين راي، اگر زن از اجراي حکم منصرف شود، با در نظر گرفتن اين موضوع که اجراي شرايط طلاق توافقي با مرد است که البته يک حق شرعي و قانوني نيز هست، پس حکم به صورت يکطرفه نيز قابل اجرا هست و انصراف زن از ادامه اين پروسه به عنوان مانع اجرا تلقي نشده و مرد مي تواند صيغه طلاق را اجرايي کند. حتي در صورت خودداري زن از حضور در دفتر ثبت طلاق، نماينده دادگاه به جاي او در محضر حاضر خواهد شد و امضاي خود را از طرف دادگاه به ثبت خواهد رساند. البته لازم به ذکر است که تنها اگر زن به هنگام توافق در شرايط طلاق توافقي و تنظيم صورتجلسه مربوط به آن، مالي را بذل کند و شرايط طلاق توافقي از نوع خلع همراه با بذل باشد، در ايام عده مي تواند به مال بذل شده رجوع کرده و دريافت تمامي حقوق مالي خود را طلب کند. اما اگر طلاق او از نوعي باشد که عده ندارد، طبق همان شرايط طلاق توافقي قطعي بوده و حکم صادره قابل اجراست. اما اگر مرد از اجراي حکم قطعي طلاق توافقي منصرف شده باشد با در نظر گرفتن اعمال حق شرايط طلاق توافقي به صورت يکطرفه به اختيار مرد است و زن نمي تواند بدون اثبات سختي و مشقت و تحقق شروط ضمن عقد طلاق بگيرد. اجبار زوج به اعمال حق شرايط طلاق توافقي به صورت يکجانبه که از نسبت به انجام آن منصرف شده شرعي نخواهد بود و بدين جهت امکانپذير نيز نيست.

آنچه که مشخص است قانونگذار در قانون اساسي، صدور حکم و اجراي آن را بر عهده دادگاه ها و قضاتي قرار داده که نزد قانون مطمئن هستند و نسبت به اجراي حکم با در نظر گرفتن موازين شرعي و قانوني پايبند هستند.

براي کسب اطلاعات بيشتر در رابطه با مشاوره طلاق و ارتباط با مشاورين گپچه کليک کنيد.

منبع: https://bit.ly/373rONz

 

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : شرایط,طلاق,توافقی,اطلاعاتی,درباره,طلاق,به,درخواست,زوج, نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 195 تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 ساعت: 16:30

بهترين راه درمان کک و مک

h1c_m2.jpg

لکه هاي پوستي کوچک گرد يا بيضي شکلي که معمولا يک تا سه ميليمتر بوده و رنگ آن ها قهوه اي روشن يا تيره است، کک و مک نام دارند. کک و مک ها اغلب در قسمت هايي از پوست که در معرض نور خورشيد قرار دارند، مانند صورت، پشت دست ها، ساعد، گردن و سينه ايجاد مي شوند. به همين دليل است که بر لزوم استفاده از کرم هاي ضد آفتاب تاکيد شده است. معمولا افرادي که حمام آفتاب مي گيرند، بر روي پوست شان در ناحيه کمر اين عارضه به وجود مي آيد. برخي از افراد نيز به طور ارثي و ژنتيکي کک و مک داشته يا مستعد کک و مک هستند.

نقص سلول هاي پوستي سبب به وجود آمدن رنگدانه اي به نام ملانين مي شود که عامل اصلي بروز کک و مک محسوب مي شود. در بعضي از افراد نيز به دليل عدم تعادل هورمون ها و تحريک بيش از حد سلول هاي نوليدکننده رنگدانه توسط استروژن، پوست حساس شده و به محض قرار گرفتن در مجاورت نور خورشيد، رنگ بيشتري توليد کرده و کک و مک ايجاد مي شود.

روش هاي مختلفي براي درمان کک و مک و از بين بردن اين لکه ها وجود دارد؛ از درمان هاي خانگي و سنتي مانند انواع ماسک ها گرفته تا ليزر (که آخرين راه درمان است)، همگي مي توانند در بر طرف کردن کک و مک موثر باشند. در اين مقاله به بررسي بهترين روش هاي از بين بردن کک و مک مي پردازيم و شما را با راه هاي ديگر رهايي از اين مشکل آشنا خواهيم کرد.

هيدروکينون

هيدروکينون ماده مهار کننده ملانين است که به شکل گرانول سفيد رنگ جامد و بدون بو وجود دارد. اين ماده سبب کاهش تعداد ملانوسيت‌ ها شده و اين بدان معنا است که بدن ملانين کم تري توليد مي کند. هيدروکينون به طور طبيعي نيز در برخي از گياهان يافت مي شود و به عنوان يک آنتي اکسيدان و واسطه سنتز رنگ، عامل بازدارنده، سوخت موتور و روغن و همچنين در پردازش عکاسي مورد استفاده قرار مي گيرد. از ديگر کاربردهاي اين ماده استفاده در کرم ها، لوسيون ها، محلول ها، ژل ها و امولسيون ها مي باشد. اين ماده براي درمان جاي جوش، ملاسما (لکه‌ هاي قهوه اي يا خاکستري قهوه ‌اي روي پوست) و لنتيژين (لکه هاي پيري روي پوست به ويژه صورت يا پشت دست ها) نيز مفيد و موثر بوده و در يکنواختي پوست و روشن کردن رنگ آن نيز تاثير به سزايي دارد. اين ماده حاوي ويتامين E مصنوعي بوده و به همين دليل در پاک کننده هاي پوست، مرطوب کننده هاي صورت و نرم کننده هاي مو نيز به کار مي رود. از ديگر موارد استفاده هيدروکينون مي توان به روبنده زنگ آهن در بويلرها، پايدارکننده در صنايع پوششي، آنتي اکسيدان براي لاستيک، مواد فتوشيميايي در عوامل احيا، رابرها و پليمرها، رنگ و جوهر، آنتي اکسيدان براي مواد غذايي و ... اشاره کرد. بنابراين با توجه به طيف گسترده کاربردهاي اين ماده مي توان گفت که خريد هيدروکينون مي تواند بسيار مفيد و موثر باشد.

ساليسيليک اسيد

ساليسيليک اسيد را مي توان نوعي اسيد فنوليک و بتا هيدروکسي اسيد (BHA) دانست. اين ماده يک اسيد آلي بي رنگ بوده که بلوري شکل است و در سنتز آلي مورد استفاده قرار گرفته و به عنوان هورمون گياهي عملي مي کند. ساليسيليک اسيد يک متابوليت فعال آسپيرين بوده و علاوه بر آن يکي از مهم ترين و اساسي ترين مواد به کار رفته در محصولات ضد آکنه و از بين برنده جوش به شمار مي آيد. اين ماده در حقيقت از ترکيب پوست برگ و برگ‌ هاي سبز زمستانه حاصل شده و کاربردهاي بي شماري دارد. از جمله کاربردهاي ساليسيليک اسيد مي توان به استفاده به عنوان ضد عفوني کننده، ضد باکتري و نگهدارنده مواد غذايي اشاره کرد. همچنين از اصلي ترين خواص اين ماده لايه برداري قوي بوده و از آن در درمان زگيل، پسوريازيس، آکنه، کرم سلولي، شوره سر و ... استفاده مي شود. شرکت بازرگاني پيشگامان شيمي يکي از واردکنندگان محصولات شيميايي و تامين کننده هاي مواد اوليه به شمار مي رود. شما مي توانيد جهت خريد ساليسيليک اسيد به سايت اين شرکت مراجعه نماييد و يا از طريق شماره تلفن هاي مربوطه سفارش خود را ثبت کنيد. 

گليکوليک اسيد

از ديگر موادي که در درمان کک و مک موثر بوده و در محصولات بهداشتي و مراقبت از پوست استفاده مي شود، گليکوليک اسيد مي باشد. اين ماده طبيعي خواص درماني زيادي داشته و به ويژه براي پوست بسيار مفيد است و از آن جهت جوان سازي پوست و نيز مرطوب کنندگي آن استفاده مي شود. گليکوليک اسيد ماده پودري شکل بي رنگي است که بوي خاصي نيز نداشته و محلول در آب است. از ديگر فوايد گليکوليک اسيد براي پوست مي توان به خاصيت ضد پيري آن اشاره کرد. اين ماده يک تقويت کننده قوي بوده که چين و چروک ها را بر طرف مي سازد، از افتادگي پوست جلوگيري مي کند و موجب بهبود کيفيت پوست مي گردد. از اين رو مي توان گفت افرادي که به زيبايي و سلامت پوست خود بسيار اهميت مي دهند به سراغ خريد گليکوليک اسيد و محصولات حاوي اين ماده مي روند تا از تاثيرات فوق العاده آن بر پوست استفاده نمايند.

 

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : بهترین,راه,درمان,کک,و,مک, نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 210 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 15:41

Interior Designers Help Make Your House a Home

Interior design is becoming increasingly popular everywhere the globe. There’s simply nothing more enjoyable than to relax in your own well-decorated and arranged home.


If you've got recently purchased a brand new house, you're probably cognizant of the stark walls and therefore the bland carpeting. It’s going to be an honest idea for you to rent an expert designer to assist you create your house desire a home. Designers will work with you to confirm a beautiful look that reflects the tastes and also the interests of your loved one relations. The advantages of hiring a designer are practically limitless.
There are some reasons why you'd want to rent an inteal designer to figure on the home's aesthetic appeal for you. Designers should attend school to be told their trade and profession. They need literally spent years matching colors and palettes to form gorgeous homes in an exceedingly kind of different areas. These professionals fully understand what looks good in an exceedingly home and what to avoid.
As a replacement homeowner, you will not understand how to match certain colors and which pattes look right in an exceedingly particular room. Thanks to this, your own DIY attempts may set out looking quite ridiculous as far because the home's appeal goes.


Hiring an indoor Designer Makes Decorating Easier
Hiring an inside designer is truly a simple and worthwhile task. The inside design specialist will work with you to urge a sympathize with your interests and your design tastes.
For example, the designer may ask you what colors you wish and what form of overall look you're going for when it conces your home. You will tell the designer that you simply are going for contemporary chic or more of a rustic feel, looking on your interests and therefore the area during which you're living. The professional will then be able to come up with a glance that's unique to your tastes in order that your home reflects these items.
The interior designer will always shoot ideas and opinions your way before putting any of those things into the finished product. They’ll show you a room's color scheme and therefore the overall feel of the house before they begin painting the walls. This offers you an opportunity to inform the designer if the result goes to be something you may love or if you'd just like the interior design specialist to come back up with another concept that better reflects your tastes.


Save Money on Interior Design
Hiring an expert interior design specialist is usually quite affordable. There are some things that designers can do for you. you'll be able to hire an indoor designer to come back up with a scheme for you and have their own workers get the designing done to avoid wasting time otherwise you can hire a designer to merely create a design scheme. This permits you to try to all of the work yourself together with your family so you'll save cash.
It is important that you just speak together with your designer to search out out what they provide and what their prices are like. Don’t be afraid to check different designers, since all designers charge differently and every one of them have their own unique design qualities.


Relax and luxuriate in Your Home
after the inside designer finishes the project, you may be left with a home that's gorgeous and well-organized. You may find that it's more enjoyable to retu home at midnight after an extended day at work after you actually enjoy the way that your home looks. Entertaining guests also can be quite thrill when the proper variety of interior design has been incorporated into the house. There’s no reason for you and your loved ones to be stuck in a very home that's greenho and stark white. The correct colors and also the right design theme will make an enormous impact on the way every room looks.
Newer homes often have the essential colors added to walls and tan carpeting that does nothing for the home's aesthetic appeal. Hiring an expert interior design specialist will help the whole house to feel more leisurely and for you to really just like the way that every room happens to appear. You cannot fail when hiring this kind of professional for your own project needs.

 

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making fuiture selections to fully coordinated large scale home remodels, new construction, restaurant, office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

Bottom of Form

 

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : Interior,Designers,Help,Make,Your,House,a,Home, نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 6:51

سايت ترکيه اي پين باهيس

پين باهيس سايت با قابليت کارت به کارت و يک وب سايت خارجي براي ترکيه با عملکردهاي چند زبانه است.

به دليل وجود بازار خوب در ايران ، از زبان فارسي نيز پشتيباني مي شود و استفاده از آن براي کاربران فارسي زبان امکان پذير است.

Pin Bahis آنقدر فعال نبود که به دليل سابقه طولاني به عنوان يک وب سايت معتبر و قابل اعتماد شناخته شود و از طريق تبليغات گسترده در رسانه هاي مجازي به کاربران معرفي شود. با وب سايت شرط بندي به ما مراجعه کنيد.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، شرکت Pin Bahis داراي دو مارک معتبر و شناخته شده در ايران است که داراي سابقه درخشان دو ساله در ايران هستند.

Zdconsulting BV. ترديدي نيست که وب سايت شرط بندي سوم اين شرکت نيز به اندازه دو مارک قبلي قابل اعتماد خواهد بود. ما از معرفي دو شرکت ديگر خودداري مي کنيم ، با اين وجود اطمينان داريم که Pin Bahis در صورت لزوم شما را در ساير سايت هاي مرتبط معرفي خواهد کرد. و در اين حالت شما بيش از گذشته به په باهي اعتماد داريد.

طي چند ماه آينده ، اين وب سايت اعتماد لازم را براي شناسايي به عنوان يک مارک معتبر ايجاد خواهد کرد. شک نداريم که علي رغم پيشنهاد ممنوعيت ها و هداياي متنوع و جذاب ، پين باهيز در قلب علاقه مندان و عاشقان شرط بندي در ايران قرار خواهد گرفت.

انواع شرط بندي در سايت هاي شرط بندي زنده بسيار غني است. با ثبت پيش بيني مورد علاقه خود مي توانيد درآمد بيشتري کسب کنيد. فوتبال ، بسکتبال ، واليبال ، هندبال و بسياري از ورزش ها در پين باهيس با ارزش هاي رقابتي بالا باعث شادي و لبخند کاربران پين باهيس مي شود. در پيش بيني ورزشي ، گزينه هاي زيادي به همراه تعداد گل ها و گزينه هاي سطح به کاربران ارائه مي شود.

بيشتر وب سايت ها به کاربران پيشنهاد خوش آمد گويي را مي دهند. اما قبل از آن ، بايد ويژگي هاي PIN Bahis را به شما معرفي کنيم که آن را از رقباي خود جدا مي کند. هنگامي که آن را تحويل مي گيريد هديه اي از طرف پين باهيز است. با ثبت نام در پين باهيس مي توانيد 20،000 تومان هديه دريافت کرده و اين هديه را تا سقف 200،000 تومان پس بگيريد.

همچنين مي توانيد 50? وديعه تا سقف 1000000 ريال به عنوان هديه دريافت کنيد. از ساير بانک هاي Pin Bahis ، مي توانيم 10 ، 15 ، 20 و 30? را که مي توانيد به عنوان نسبت سپرده دريافت کنيد ، نام ببريم. براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد ساير هدايا ، به صفحه ممنوعيت يا طرح هاي تشويقي در نسخه تلفن همراه مراجعه کنيد.

منبع : http://www.nationalboardinstitute.com/members/samraya/activity/25625/

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : سایت,ترکیه,ای,پین,باهیس, نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 185 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 3:26

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : مدیر,تز,یک,سایت,پژوهشی,و,آموزشی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 6:12

Interior Designers Help Make Your House a Home

Interior design is becoming increasingly popular everywhere the globe. There’s simply nothing more enjoyable than to relax in your own well-decorated and arranged home.


If you've got recently purchased a brand new house, you're probably cognizant of the stark walls and therefore the bland carpeting. It’s going to be an honest idea for you to rent an expert designer to assist you create your house desire a home. Designers will work with you to confirm a beautiful look that reflects the tastes and also the interests of your loved one relations. The advantages of hiring a designer are practically limitless.
There are some reasons why you'd want to rent an inteal designer to figure on the home's aesthetic appeal for you. Designers should attend school to be told their trade and profession. They need literally spent years matching colors and palettes to form gorgeous homes in an exceedingly kind of different areas. These professionals fully understand what looks good in an exceedingly home and what to avoid.
As a replacement homeowner, you will not understand how to match certain colors and which pattes look right in an exceedingly particular room. Thanks to this, your own DIY attempts may set out looking quite ridiculous as far because the home's appeal goes.


Hiring an indoor Designer Makes Decorating Easier
Hiring an inside designer is truly a simple and worthwhile task. The inside design specialist will work with you to urge a sympathize with your interests and your design tastes.
For example, the designer may ask you what colors you wish and what form of overall look you're going for when it conces your home. You will tell the designer that you simply are going for contemporary chic or more of a rustic feel, looking on your interests and therefore the area during which you're living. The professional will then be able to come up with a glance that's unique to your tastes in order that your home reflects these items.
The interior designer will always shoot ideas and opinions your way before putting any of those things into the finished product. They’ll show you a room's color scheme and therefore the overall feel of the house before they begin painting the walls. This offers you an opportunity to inform the designer if the result goes to be something you may love or if you'd just like the interior design specialist to come back up with another concept that better reflects your tastes.


Save Money on Interior Design
Hiring an expert interior design specialist is usually quite affordable. There are some things that designers can do for you. you'll be able to hire an indoor designer to come back up with a scheme for you and have their own workers get the designing done to avoid wasting time otherwise you can hire a designer to merely create a design scheme. This permits you to try to all of the work yourself together with your family so you'll save cash.
It is important that you just speak together with your designer to search out out what they provide and what their prices are like. Don’t be afraid to check different designers, since all designers charge differently and every one of them have their own unique design qualities.


Relax and luxuriate in Your Home
after the inside designer finishes the project, you may be left with a home that's gorgeous and well-organized. You may find that it's more enjoyable to retu home at midnight after an extended day at work after you actually enjoy the way that your home looks. Entertaining guests also can be quite thrill when the proper variety of interior design has been incorporated into the house. There’s no reason for you and your loved ones to be stuck in a very home that's greenho and stark white. The correct colors and also the right design theme will make an enormous impact on the way every room looks.
Newer homes often have the essential colors added to walls and tan carpeting that does nothing for the home's aesthetic appeal. Hiring an expert interior design specialist will help the whole house to feel more leisurely and for you to really just like the way that every room happens to appear. You cannot fail when hiring this kind of professional for your own project needs.

 

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making fuiture selections to fully coordinated large scale home remodels, new construction, restaurant, office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

Bottom of Form

 

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : Interior,Designers,Help,Make,Your,House,a,Home, نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 20:55

بانک سوالات ايران (IQB) - زبان (همراه با پاسخنامه کاملا تشريحي)

ويژه کليه شرکت‌کنندگان آزمون کارشناسي ارشد و دکتري وزارت بهداشت و علاقه‌مندان زبان انگليسي

مولف: سارا شاهرضا

-----------------------------------------------------------------------------------------

مجموعه سوالات 17 سال اخير کنکور کارشناسي ارشد وزرات بهداشت از سال 83 تا 99

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

ويژگي‌هاي اين کتاب:

  • پاسخ‌نامه کاملا تشريحي براساس تکنيک رد گزينه
  • ارائه مترادف و متضاد براي کلمات
  • ارائه کلمات گيج‌کننده (Confusing Words)
  • توضيح مهارت‌هاي لازم براي پاسخ‌گويي به سوالات درک مطلب (Reading Skills)

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : بانک,سوالات,ایران,(IQB),زبان, نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 140 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 12:56

لینک دوستان

خبرنامه